Wednesday 13 December 2017
کد خبر : 414
تاریخ انتشار : شنبه 2 دسامبر 2017 - 11:16
5 بار بازدید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه

میزان اهمیت : معمولی مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد. لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 2 امتیاز : 5] بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند. اما بیشتر افراد تصور می کنند که مهاجرت به شبکه های اجتماعی، روابط عمومی […]



استراتژی بازاریابی محتوا,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی محتوا

میزان اهمیت : معمولی

مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 2 امتیاز : 5]

بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند. اما بیشتر افراد تصور می کنند که مهاجرت به شبکه های اجتماعی، روابط عمومی را غیرضروری خواهد کرد. این تصور واقعا نادرست است. بر عکس، روابط عمومی به شکلی متفاوت تر از الگوهای قدیمی در زمینه تعامل و تبلیغات ظاهر شده است.

در این مقاله به شما خواهم گفت که چرا باید بازاریابی محتوا و روابط عمومی اتحاد کاری با هم داشته باشند. همچنین خواهم گفت که چگونه این کار را با موفقیت انجام دهید.

چرا باید بازاریابی محتوا و روابط عمومی را با هم ادغام کنیم؟

در این جا با ارائه برخی نکات خواهم گفت که چرا باید روابط عمومی با استراتژی بازاریابی محتوا ترکیب شود.

  • اشتراک گذاری ایده

 یک بازاریاب محتوا و یا متخصص روابط عمومی باید همیشه آخرین تحولات و موضوعات داغ را در صنایع مختلف پیگیری کند.

زمانی که روابط عمومی را با استراتژی بازاریابی محتوا ادغام می کنید، می توانید ایده هایی که به ذهن هر کدام از تیم های روابط عمومی یا بازاریابی محتوا می رسد را با یکدیگر رد و بدل کنید. به عنوان مثال، دیدگاه هایی که از طرف تیم روابط عمومی مطرح می شود، می تواند به تولید محتوا بر اساس آخرین موضوعات بازاریابی کمک کند. از سوی دیگر، نظراتی که از طرف تیم بازاریابی محتوا مطرح می شود، به تیم روابط عمومی کمک خواهد کرد تا متوجه شود که چه نوعی از محتوا توسط مخاطبان هدف مورد توجه قرار می گیرد و مطالعه می شود.

  • تسهیل در توسعه محتوا

روزانه حدود 2.5 اگزابایت داده تولید می شود. به همین دلیل ایستادگی در عرصه دیجیتال هر روز سخت تر می شود. بنابراین حتی اگر نهایت دقت را در تولید محتوا داشته باشید، تا زمانی که مخاطب را به درستی شناسایی نکنید و محتوا را در رسانه های اینترنتی معتبر منتشر نکنید برای کسب و کار شما به اندازه کافی خوب نخواهد بود. در این مرحله است که روابط عمومی می تواند به شما کمک بکند. زمانی که شما روابط عمومی را با استراتژی بازاریابی محتوا ادغام کنید، خیلی راحت تر می توانید محتوای خود را بر روی سایت های معتبر یا بلاگ ها منتشر کنید.

این کار همچنین به توسعه شما کمک خواهد کرد و باعث می شود تا مخاطبان جدیدی را بدست بیاورید. به علاوه، به شما کمک می کند که یک پیام تجاری یکپارچه را در سراسر رسانه های اینترنتی از جمله شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

  • ایجاد روابط و اعتماد




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات