Wednesday 13 December 2017
کد خبر : 394
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 نوامبر 2017 - 9:18
1 بار بازدید

بازاریابی محصولات خدماتی

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] در بازاریابی خدماتی به دلیل نامحسوس بودن محصول، کار بازاریابی کمی دشوارتر از فروش کالاهای فیزیکی است که در هنگام بازاریابی و فروش کاملاً مشهود و محسوس می باشند. از این‌ رو آشنایی کامل بازاریاب با زوایا و جوانب مختلف محصول امری انکارناپذیر است. بازاریاب محصولات خدماتی با توجه به وجود رقبا […]



بازاریابی محصولات,بازاریابی محصولات خدماتی,بازاریابی و فروش

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

در بازاریابی خدماتی به دلیل نامحسوس بودن محصول، کار بازاریابی کمی دشوارتر از فروش کالاهای فیزیکی است که در هنگام بازاریابی و فروش کاملاً مشهود و محسوس می باشند. از این‌ رو آشنایی کامل بازاریاب با زوایا و جوانب مختلف محصول امری انکارناپذیر است.

بازاریاب محصولات خدماتی با توجه به وجود رقبا می بایست از جزئیات محصول قابل‌ ارائه خود اطلاعات کافی داشته باشد تا در هنگام معرفی محصول خود بتواند به‌ طور کامل مخاطب خود را مجاب نماید. از مهارت‌ های بازاریابی خدماتی، محسوس کردن خدمات و بالا بردن انگیزه خرید مشتریان به‌ گونه‌ ای است که نیاز مشتریان را درک و با توجه به آنها در بازار هدف، محصول خود را به شکلی زیبا و پراهمیت معرفی میکند. البته منظور از زیبا جلوه دادن محصول فریب مشتریان نیست، بلکه معرفی آنچه هست به بهترین شکل ممکن و جلب نظر مشتری است.




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات