Monday 11 December 2017
کد خبر : 332
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اکتبر 2017 - 9:49
5 بار بازدید

مدیریت استراتژیک – رهبری در هزینه

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] استراتژی رهبری در هزینه ها (Cost Leadership) هدف از این استراتژی، کسب برتری در رقابت از طریق تولید محصول با کمترین هزینه ممکن نسبت به رقبا می‌ باشد. از این رو، روش پیشنهادی پورتر، تولید در حجم زیاد و با قیمت کم می‌ باشد، که اصطلاحاً آنرا اقتصاد مقیاس (Economy of Scale) […]



استراتژی رهبری در هزینه,استراتژی رهبری در هزینه ها,استراتژی رهبری هزینه در ایران

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

استراتژی رهبری در هزینه ها (Cost Leadership)

هدف از این استراتژی، کسب برتری در رقابت از طریق تولید محصول با کمترین هزینه ممکن نسبت به رقبا می‌ باشد. از این رو، روش پیشنهادی پورتر، تولید در حجم زیاد و با قیمت کم می‌ باشد، که اصطلاحاً آنرا اقتصاد مقیاس (Economy of Scale) می نامند.

در این استراتژی شرکت یا کمپانی اقدام به تولید و عرضه محصولات استاندارد میکند که بهای تمام شده هر واحد برای مشتری کاهش یابد.

این موضوع در مورد شرکتی مصداق دارد که دارای نرخ برگشت بالاتر از متوسط نرخ برگشت صنعت بوده و مزیت‌ های رقابتی قوی دارد. به‌ هرحال این استراتژی اغلب ارتباط زیادی با سهم بازار بزرگ یا سایر منافع ممتاز دارد، بطوریکه دسترسی مناسب به مواد خام و پول کافی برای خرید دارایی‌ ها و لوازم مناسب، جزو مشخصه‌ های اصلی این استراتژی است.




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات