Saturday 25 November 2017
کد خبر : 310
تاریخ انتشار : شنبه 14 اکتبر 2017 - 9:30
10 بار بازدید

با مخاطب خود ارتباطی حقیقی برقرار کنید

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] ارتباط موثر با مخاطب اطلاعات ناقص و نادرست زیادی در مورد برقراری ارتباط با مخاطبان در دسترس عموم قرار گرفته است. بنابراین برای آنکه درک بهتری از این موضوع داشته باشیم بهتر است از طریق کسانی که اطلاعات دست اول در این زمینه دارند کسب اطلاع نماییم. سامی روسانی، بازاریاب و کارآفرین […]



ارتباط با مخاطب,ارتباط با مخاطبین,ارتباط برند با مخاطبین

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

ارتباط موثر با مخاطب

اطلاعات ناقص و نادرست زیادی در مورد برقراری ارتباط با مخاطبان در دسترس عموم قرار گرفته است. بنابراین برای آنکه درک بهتری از این موضوع داشته باشیم بهتر است از طریق کسانی که اطلاعات دست اول در این زمینه دارند کسب اطلاع نماییم.

سامی روسانی، بازاریاب و کارآفرین سریالی معتقد است که باید ببینیم چه چیزی مردم را به مشارکت وادار می نماید.

او می گوید باید مشاهده کنیم که برای جلب توجه چه ابزارهایی در اختیار داریم. این ابزارها می توانند شامل ویدیو، عکس یا تصویر سازی، کلام یا صوت یاشند. یکی از ترفندها این است که به سراغ ارتباطی برویم که قبلاً کسی به سراغش نرفته باشد. این کار نگاه مخاطب را به سمت ما معطوف خواهد کرد و توجهش را جلب می نماید.

روسانی در این باره می گوید: “معمولاً آرزوها یا ترس های افراد می توانند نقش این محرک را بازی کنند. هیچ کس توجهش به چیزهای عادی جلب نمی شود.”




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات