Friday 20 April 2018
کد خبر : 292
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اکتبر 2017 - 9:11
8 بار بازدید

بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور جیمز گرانیگ

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند. اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد. بزرگ ترین وظیفه مدیریت تعریف و تشریح روابط عمومی به عنوان یک کارکرد مدیریت راهبردی می باشد […]



اهداف بازاریابی,روابط عمومی,روابط عمومی بازاریابی

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند.

اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد.

بزرگ ترین وظیفه مدیریت تعریف و تشریح روابط عمومی به عنوان یک کارکرد مدیریت راهبردی می باشد که نقش آن کمک به مدیریت (نه فقط مشتریان) در اتخاذ تصمیمات بهتر است.

روابط عمومی باید همواره در حال تحقیق، سنجش و ارزیابی باشد و متخصصان روابط عمومی باید این چالش کنار بیایند.

من فکر می کنم روابط عمومی باید به پایداری توجه نماید چون هدف، پایدار کردن سازمان می باشد.

متقاعد کردن مدیران در این باره که پایداری هدف روابط عمومی است، یکی دیگر از چالش های این عرصه می باشد.




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 220
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات