Wednesday 17 January 2018
کد خبر : 285
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اکتبر 2017 - 9:17
12 بار بازدید

هوش رقابتی چیست

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] مفهوم هوش رقابتی و نوآوری به چهار مقوله اصلی تقسیم می‌ شود: آگاهی از وضعیت بازار: اطلاعات مربوط به مشتریان، تأمین کنندگان، خریداران و توزیع کنندگان گردآوری و مورد تحلیل قرار می گیرد. آگاهی از وضعیت رقبا: که متمرکز بر مسائلی از قبیل سیاست های قیمت گذاری، محصولات جانشین و سیاست های […]



راهبردهای اجتماعی,سیاست های قیمت گذاری,مدل مفهومی هوش رقابتی

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

مفهوم هوش رقابتی و نوآوری به چهار مقوله اصلی تقسیم می‌ شود:

آگاهی از وضعیت بازار: اطلاعات مربوط به مشتریان، تأمین کنندگان، خریداران و توزیع کنندگان گردآوری و مورد تحلیل قرار می گیرد.

آگاهی از وضعیت رقبا: که متمرکز بر مسائلی از قبیل سیاست های قیمت گذاری، محصولات جانشین و سیاست های توسعه رقبا است.

آگاهی فناوری و تکنیکی: این هوشمندی با تحقیقات پایه و کاربردی، فرآیندها و هنجارها و حق اختراع ارتباط دارد.

آگاهی راهبردهای اجتماعی: به مسائلی از قبیل قوانین، مسائل مالی و مالیاتی، مسائل سیاسی و اقتصادی و جنبه های اجتماعی و منابع انسانی می پردازد.




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات