Thursday 18 January 2018
کد خبر : 226
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 سپتامبر 2017 - 9:26
15 بار بازدید

قانون‌ های طلایی در بازاریابی

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 1 امتیاز : 5] قوانین و اصول بازاریابی قانون انحصار: دو شرکت نمی‌ توانند یک کلمه‌ ی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند. قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده‌ ی ما به پله‌ ای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستاده‌ ایم. قانون مسابقه‌ ی دو نفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب […]



آموزش بازاریابی,اصول بازاریابی,اصول بازاریابی و فروش

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]

قوانین و اصول بازاریابی

قانون انحصار: دو شرکت نمی‌ توانند یک کلمه‌ ی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند.

قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده‌ ی ما به پله‌ ای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستاده‌ ایم.

قانون مسابقه‌ ی دو نفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می‌ شود.

قانون عکس: اگر هدفمان جایگاه دوم است، استراتژی ما را رهبر بازار تعیین می‌ کند.

قانون چشم انداز: آثار بازاریابی در گذر زمان نمایان می‌ شود.




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات