Wednesday 13 December 2017
کد خبر : 163
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آگوست 2017 - 10:37
16 بار بازدید

بازاریابی پیامکی و موفقیت در آن

میزان اهمیت : ضروری مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد. لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : 2 امتیاز : 5] بازاریابی از طریق پیام کوتاه تبدیل به یکی از روش های متداول بازاریابی برای بیشتر شرکت ها در چند سال اخیر شده است. اگر تا به حال از این روش استفاده نکرده اید، ممکن است به خاطر تفکر […]



آموزش بازاریابی پیامکی,اس ام اس مارکتینگ,اصول بازاریابی پیامکی

میزان اهمیت : ضروری

مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 2 امتیاز : 5]

بازاریابی از طریق پیام کوتاه تبدیل به یکی از روش های متداول بازاریابی برای بیشتر شرکت ها در چند سال اخیر شده است. اگر تا به حال از این روش استفاده نکرده اید، ممکن است به خاطر تفکر اشتباهی باشد که از اس ام اس مارکتینگ در ذهن دارید. استفاده درست از این روش بازاریابی، آن را به ابزاری قدرتمند برای دسترسی به افراد گریزان اما سودآور (نسل جوان) تبدیل می کند.

ویژگی های بازاریابی پیامکی

دوستان عزیزم، به آمارهای زیر دقت کنید تا به تاثیرات مطلوب بازاریابی از طریق پیام کوتاه بیشتر پی ببرید.

  1. اس ام اس تنها ابزار بازاریابی است که به صورت گسترده استفاده می شود. همچنین می توان از آن به عنوان قدیمی ترین ابزار بازاریابی نام برد. به همین دلیل است که 97 درصد بازاریابان در کشور آمریکا از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند.
  2. مخاطبانی که برای آن ها اس ام اس ارسال می شود 40 درصد بیشتر از کسانی که اس ام اس دریافت نمی کنند، شانس تبدیل شدن به مشتری را دارند.
  3. اس ام اس ها شانس 98 درصدی برای خوانده شدن توسط مخاطب را دارند. (این شانس برای ایمیل 20 درصد است!)

هرچند، فقط خواندن اس ام اس توسط مخاطب شانس تبدیل شدن او به مشتری را بیشتر نمی کند؛ بلکه موارد دیگری مانند تعیین مخاطب هدف و نیز برنامه ارسال اس ام اس در آن بسیار موثر هستند.

اصول بازاریابی پیامکی

اکنون که با مزایای بازاریابی پیامکی تا حدودی آشنا شده اید و پتانسیل موجود در آن را درک کرده اید، زمان آن فرارسیده است که در مورد نحوه بازاریابی پیامکی نکاتی را با شما عزیزان مطرح کنم.

  • گزینش مخاطب برای ارسال پیامک

اگر مخاطبی را به منظور ارسال پیام در نظر نگرفته باشید، بازاریابی پیامکی با موفقیت همراه نخواهد بود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، دادن حق انتخاب به مخاطبان از طریق پرسیدن سوال به صورت آنلاین و یا درخواست از آن ها برای ارسال یک متن مشخص به شماره ای ویژه است. شما باید متنی را ارسال کنید که دقیقا مخاطبان انتظار دریافت آن را دارند. نکته آخر آن که باید از مخاطبان درخواست کنید که به شما اجازه ارسال پیام را بدهند تا مطمئن شوید که آن ها نسبت به دریافت پیامک از طرف شما علاقه مند هستند.

  • متن کوتاه و واضح باشد

محتوایی را ارسال کنید که به اندازه کافی کوتاه باشد و مستقیما به هدف و نکته ای که در ذهن دارید، اشاره کند. هر محتوایی که بیشتر از 160 کاراکتر باشد باعث به وجود آمدن مسائل مختلفی از قبیل مشکل در ارسال پیامک به مخاطب و عدم دریافت توسط او می شود. همچنین هزینه های اضافی را به مالکان کسب و کار تحمیل می کند.

بنابراین محتوایی را تهیه کنید که با استفاده از پاسخ گویی از طرف مخاطب ادامه پیدا کند. به این ترتیب علاوه بر آن که مخاطب به طور کامل متوجه می شود که در هر مرحله باید چه اقدامی را انجام دهد، شما می توانید تمام محتوای خود را در حداکثر 160 کاراکتر به پایان برسانید و از دریافت آن به وسیله مخاطب مطمئن شوید. همچنین این روش انتشار محتوا باعث می شود تا مخاطب با متن درگیر شود.

استفاده از شماره تلفن و یا url مثال های بسیار خوب و خلاقانه ای از هنر نمایش تبلیغات هستند. دوستان عزیزم، شما تنها افرادی نیستید که برای کسب و کار خود از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید. بنابراین باید مطمئن شوید که می توانید در بازاریابی پیام کوتاه در برابر رقبای خود ایستادگی کنید و پیروز شوید.

  • زمان بندی همه چیز است




لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات