مجله ی اینترنتی بلاگپوستر

دوج Ram Rebel TRX با پیشرانه‌ هلکت | مجله خبری و تفریحی blogposter

 کتاب سیاه زیست

بانک تست طبقه بندی کانون

 

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

نرم افزار برنامه ریزی10 هزارتومان

 نرم افزار برنامه ریزی

 

+توضیحات کلی:

این برنامه به شما برنامه ریزی در ۵ فاز رو میسر میکنه و در نهایت شما رو به یک برنامه ریز حرفه ای تبدیل میکنه…

و قابل استفاده برای همه دانش آموزان همه رشته ها اعم از تجربی،ریاضی و انسانی است.

اگه در تهیه اون تردید دارید مطمئن باشید که سخت در اشتباهید.

این نرم افزار حاصل تلاش ۵ ساله بنده در زمینه طراحی یک برنامه جامع برنامه ریزیست.وقتی روی کاغذ برنامه مینوشتم با محدودیت های زیادی من جمله جدول بندی،محدودیت فضا،غیر قابل تغییر بودن و … رو به رو میشدم و فکر ایجاد یک نرم افزار کامپیوتری به ذهنم رسید.

بعد از کنکور دانش آموزان زیادی از من درباره شیوه برنامه ریزی کنکور من سوال می کردند که نمیتونستم به صورت شفاف به اون ها جواب بدم چون مجبور بودم این نرم افزار رو به اون ها ارایه کنم و کار کردن با این نرم افزار به علت شخصی سازی هایی که تو اون کرده بودم برای افراد مبتدی ممکن نبود.

پس تصمیم گرفتم تغییراتی در اون ایجاد کنم تا این محدودیت ها به حداقل برسه و با گذاشتن یک راهنمای استفاده جامع امکان استفاده از این برنامه رو برای همه علاقمندان به پیشرفت و موفقیت فراهم کنم.

دوج Ram Rebel TRX با پیشرانه‌ هلکتReviewed by علی احمدی on Oct 4Rating:

دوج Ram Rebel TRX با پیشرانه‌ هلکت



دوج مدل مفهومی Ram Rebel TRX را با پیشرانه‌ی هلکت و با هدف رقابت با فورد راپتور معرفی کرد.

فورد اثبات کرده است که وانت‌های آفرود، خودروهای بسیار جذابی هستند و دوج نیز اثبات می‌کند که وانت‌های V8 سوپرشارژ با قدرت بسیار بالا نیز بسیار جذاب هستند. حال با مخلوط کردن این دو تئوری با هم می‌توان به محصول جذاب‌تری نیز دست پیدا کرد. دوج رم ربل TRX برای اثبات همین قضیه در نمایشگاه تگزاس رونمایی شده است. در ادامه‌ی مطلب همراه زومیت باشید. 

دوج رم

همانطور که از مقدمه می‌توان حدس زد، دوج رم ربل TRX از یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژ استفاده می‌کند. این پیشرانه، نسخه‌ای از پیشرانه‌ی سوپرشارژ ۶.۲ لیتری دوج هلکت است، این پیشرانه در جیپ گرند چروکی تراک‌هاوک نیز مورد استفاده قرار گرفته است. برای همخوانی پیشرانه‌ی یاد شده با رانندگی آفرود، برخی تغییرات و تنظیمات در آن صورت گرفته است که قدرت آن را از ۷۰۷ اسب بخار موجود در چلنجر و چارجر به ۵۷۵ اسب بخار در دوج رم ربل TRX کاهش داده است، البته این قدرت همچنان ۱۲۵ اسب بخار بیشتر‌ از فورد SVT راپتور جدید است. چنین قدرتی همچنان برای رساندن یک وانت آفرود عظیم الجثه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت کافی است.

دوج رم

قدرت این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. رم ربل TRX همچنین به قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیز مجهز است. مدل TRX به نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی سیستم چهارچرخ محرک ۴*۴ Performance Control System دوج رم نیز مجهز شده است که حالت‌های رانندگی نرمال، برف و باران، آفرود و باجا را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گزینه‌ی آخر برای حرکت در بیابان‌ها مناسب است. 

دوج رم

این مجموعه‌ی حرکتی پر قدرت، برای هماهنگی با سایر بخش‌ها نیازمند بهینه‌سازی شاسی و تایرها است و رم ربل TRX در این زمینه‌ها نیز ارتقا یافته است. شاسی استاندارد رم ۱۵۰۰ در این خودرو بدون تغییر باقی مانده است اما بازوهای کنترلی بخش جلویی از نوع ویژه‌ای هستند و از ضربه‌گیرهای داخلی و فنرهای جدید در هر چهار گوشه‌ی خودرو استفاده شده است. این تغییرات میزان جابجایی سیستم تعلیق را به ۳۳۰ میلی متر رسانده است. همچنین این سیستم تعلیق، جای کافی برای جاسازی تایرهایی با ابعاد ۳۷ در ۱۳.۵ اینچ را ایجاد کرده است. ترمزهای رم در هر کالیپر دارای شش عدد پیستون هستند و قطر دیسک ترمز آن‌ها ۱۵ اینچ در جلو و ۱۴ اینچ در عقب است. 

دوج رم

در انتها رم تمام این مجموعه را در ظاهری بسیار خشن گردآوری کرده است. بدنه‌ی این خودرو ۱۵۲ میلی متر از نسخه‌ی استاندارد رم ۱۵۰۰ پهن‌تر است و دلیل آن نیز استفاده از گلگیرهای پهن‌تر برای پوشش دادن تایرهای بزرگ این خودرو است. بر روی درب موتور نیز همانند مدل Ram HD ورودی هوا قرار دارد. این ورودی هوا برای خنک کردن پیشرانه بسیار ضروری است و همچنین به جریان هوای عمودی بر روی سوپرشارژر نیز کمک می‌کند. یک اسپرت‌بار بزرگ نیز در بخش عقبی خودرو نصب شده است که بر روی آن یک جفت چرخ زاپاس حمل می‌شود و در بالای آن نیز لامپ‌های LED قرار دارند. یک سینی‌زیر بزرگ از جنس فولاد نیز در این خودرو نصب شده است و خروجی‌های اگزوز آن نیز به صورت یکپارچه با بدنه در زیر درب‌ها جای گرفته اند.

دوج رم

در داخل کابین از مقدار زیادی چرم، جیر و فیبر کربن استفاده شده است. صندلی های مسابقه ای این خودرو به رول بارها متصل هستند و رول بارهای ایمنی نیز تا ستون B ادامه دارند. در رم ربل TRX همانند پورشه، به جای دستگیره‌ی در از  بندهای نایلونی استفاده شده است. 

دوج رم

این خودرو یک رقیب واقعی برای راپتور نیست چون تنها یک دستگاه از آن و به صورت مفهومی ساخته شده است. اما سازنده اعلام کرده است که در صورت بازاریابی مناسب و علاقه‌ی بازار به خودروهای آفرود، این مدل‌ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. بنابراین اگر از طرفداران رم هستید بهتر است مطمئن شوید که کرایسلر نظر شما را خواهد شنید. واقعا علاقه‌مند هستیم تا روزی این خودرو را در خط تولید مشاهده کنیم و نام مغرور و قدرتمند TRX را دوست داریم. همانطور که می‌دانید T-Rex از راپتور خشن‌تر و بزرگ‌تر است. 


لینک منبع

حتما ببینید :  فایل صوتی رایگانِ هماهنگ کردن برنامه مدرسه با برنامه آزمون
بانک تست طبقه بندی کانون

نرم افزار برنامه ریزی

به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 12 views بار دسته بندی : دانلود تاريخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ به اشتراک بگذارید :

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



 بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون

 

در بانک تستی که در اختیار شما قرار گرفته بیش از ۵۰۰۰ تست وجود دارد که بصورت درس به درس طبقه بندی شده تا به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.   

با خرید این مجموعه شما در واقع ۲۵ مرحله آزمون های حضوری سال 94-95 کانون را بصورت طبقه بندی شده خریداری کرده اید . 


 بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون